Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pro dobrou věc se peče i koncertuje

České mediální domy o Vánocích volí v rámci projektů společenské odpovědnosti (CSR) často cestu dobročinných koncertů a charitativních kalendářů. Pomáhají dětem, důchodcům nebo bezdomovcům. I prostřednictvím pánského časopisu Playboy.

Sladit CSR se značkou

Je vidět, že se média snaží své CSR sladit se svou značkou. Například tematická televize o vaření Mňam TV pomáhá pečením. Zapojila se do projektu Pečení pro lidi bez domova a do sbírky věnovala čtyři kilogramy cukroví.

Český rozhlas jakožto médium s průměrně nejstaršími konzumenty chce skrze svůj projekt Ježíškova vnoučata obdarovat minimálně pět tisíc opuštěných důchodců. Iniciativa probíhá ve spolupráci se státními i soukromými domovy pro seniory, alzheimer centry, stacionáři a hospici.

Reklama
ČEZ

Skupina Lagardere, pod kterou patří rádia Evropa 2 nebo Frekvence 1, se zase v předvánoční čas už podruhé spojila s organizací Život dětem, která se zaměřuje na pomoc nemocným a handicapovaným dětem, a uspořádala charitativní koncert na Staroměstském náměstí.

Adventní koncerty jsou už neoddělitelnou součástí CSR aktivit České televize. Skrze ně podpoří každý rok čtyři neziskové organizace, o kterých rozhodne v rámci výběrového řízení. „Musí se jednat o organizaci, která dosud nebyla Českou televizí podpořena v rámci žádného benefičního či charitativního pořadu. Další podmínkou je i transparentnost a důvěryhodnost organizace,“ popisuje kritéria mluvčí Karolína Blinková.

Letošní 27. ročník akce podpořil Centrum Rosa pro týrané a zneužívané ženy, olomoucké P-centrum, které se věnuje rodinám a dětem s poruchami chování a učení, mobilní hospic Jordán a SOS dětské vesničky.

Televize Prima před Vánoci podporuje nadační fond Kapka naděje. Aktuálně k tomu poněkud překvapivě využila svou poslední akvizici, časopis Playboy, jehož kalendář vydražila na charitativní aukci. Kromě toho televize vysílá i přenos koncertu pro Kapku naděje.

Charitativní kalendář nafotily i tváře televize Barrandov. Nabízí ho svým divákům. Výtěžek z jeho prodeje putuje do spolku Dočasky DeDe, který umísťuje opuštěné či týrané psy do domácích depozit.

Rádia Evropa 2, Frekvence 1 a Pigy roztančily Staroměstské náměstí koncertem Rádio Srdcem.
Foto: Lagardere

I Česká televize koncertovala. Série čtyř adventních koncertů má v ČT dlouhou tradici. Letos se konaly po dvacáté sedmé.
Foto: ČT

Český rozhlas pomáhá skrze své posluchače plnit přání důchodcům bez rodiny.
Foto: Český rozhlas

Mňam TV zase na firemní mikulášské upekla cukroví pro lidi bez domova.
Foto: Mňam TV

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)