Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O svátcích ano, při štědrovečerní večeři ne

Televizní obrazovka k vánočním svátkům patří. U necelé třetiny české internetové populace běží televize během Vánoc skoro pořád, necelé dvě třetiny sledují aspoň pár vybraných pořadů a jen desetina televizi skoro nebo vůbec nepouští. O svátcích se lidé těší hlavně na pohádky, komedie a rodinné filmy, ale také na filmy pro pamětníky a romantické filmy. Konkrétně by během svátků neměly chybět pohádky Tři oříšky pro Popelku, Mrazík, Anděl Páně a komedie Sám doma. Před obrazovku se ve vánočním čase nechají zlákat častěji lidé 45-59letí a ženy. Ženy a mladí lidé do 29 let si o Vánocích častěji pustí TV Nova, zatímco muži a lidé nad 44 let si častěji vyberou z programu ČT. Na Štědrý den má sledování televize svá pravidla. Přes den obrazovka většinou běží (58 procent ji má přes den zapnutou celou dobu a 13 procent ji zapíná jen na vybrané pořady). Po dobu štědrovečerní večeře a rozbalování dárků televize převážně (83 procent) nehraje. Teprve když je po večeři a dárky jsou rozbalené, zapíná se (znovu nebo konečně) televize (u 81 procent lidí). Ačkoliv je televizní program na slavnostní večer známý už delší dobu, jen 13 procent vědělo v době dotazování, jaký pořad budou sledovat – nikoho nepřekvapí, že se bude jednat o pohádku. Televizi nechávají bez přestání běžet častěji lidé 45-59letí a lidé bez maturity, zatímco lidé s VŠ častěji sledují jen vybrané pořady.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)