Na první pohled to vypadá jako klasický filmový plakát. Když však přijdete blíž, zjistíte, že námětem tohoto filmu je „touha po lepším životě“. Kampaň organizace La Strada, která působí v oblasti řešení problematiky obchodu s lidmi, je aktuálně možné vidět ve čtyřech provedeních na 65 místech ve stanicích pražského metra. Je cílena na širokou veřejnost a vytvořila ji agentura Leo Burnett. Zajímá vás to, nebo tuto „true story“ nechcete vidět?
Vizuál je málo odlišný a značka málo známá na to, abych pochopil, že nejde o film, ale o neziskovou organizaci, a aby to celé fungovalo.
Roman Biath stratég, Zaraguza
Jé, nový film! Jdu dál a vyhledávám název ve filmové databázi. Nic. To podstatné zůstalo ztraceno v překladu, tedy v části, která 99 procent lidí nezajímá. Škoda.
Lubor Tůma, copywriter, Symbio