Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Neziskovka láká na thriller, který se odehrává právě teď všude kolem nás

Na první pohled to vypadá jako klasický filmový plakát. Když však přijdete blíž, zjistíte, že námětem tohoto filmu je „touha po lepším životě“. Kampaň organizace La Strada, která působí v oblasti řešení problematiky obchodu s lidmi, je aktuálně možné vidět ve čtyřech provedeních na 65 místech ve stanicích pražského metra. Je cílena na širokou veřejnost a vytvořila ji agentura Leo Burnett. Zajímá vás to, nebo tuto „true story“ nechcete vidět?

Vizuál je málo odlišný a značka málo známá na to, abych pochopil, že nejde o film, ale o neziskovou organizaci, a aby to celé fungovalo.

Roman Biath stratég, Zaraguza

Reklama

Jé, nový film! Jdu dál a vyhledávám název ve filmové databázi. Nic. To podstatné zůstalo ztraceno v překladu, tedy v části, která 99 procent lidí nezajímá. Škoda.

Lubor Tůma, copywriter, Symbio

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)