Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na české hory jezdíme i kvůli ceně

Z předchozích článků víme, že 56 % lidí ve věku 15-64 let v zimě provozuje zimní sporty. Polovina z nich navštěvuje pouze české hory, 4 % jen zahraniční, třetina jezdí do obou a zbytek na hory nejezdí. Celkem 80 % z nich alespoň někdy na české hory jezdí. Tito respondenti byli dotázáni na tři hlavní důvody, proč preferují české hory. Dostupnost / vzdálenost od místa bydliště byla jeden ze tří hlavních důvodů pro 73 % respondentů. Kromě lokality je to cena, díky které mohou navštěvovat české hory častěji. Parametr „mohu je navštěvovat častěji, např. na prodloužené víkendy“ vybralo mezi top třemi důvody 55 % mužů oproti 50 % žen. Vybavenost středisek zvolilo 16 % mužů oproti 9 % žen. Respondenty jsme také rozdělili do dvou věkových skupin – pod a nad 35 let. Skupina 35-64 let v 76 % vybrala dostupnost, lidé do 34 let ji volili v 70 %. Lidé nad 35 let také častěji vybírali parametr „nemusím umět cizí jazyk“ (29 % starší, 23 % mladší cílová skupina) a „vhodnost pro méně zdatné lyžaře“ (26 % starší a 20 % mladší CS). Pro lidi do 35 let je důležitá celková cena (46 % mladší cílová skupina, 40 % starší) a „dostupnost vlastního ubytování / ubytování u rodiny / známých“ (29 % mladší a 25 % starší CS).

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 15-64 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)