Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Live marketing

Herec Jakub Štáfek alias fotbalista Julius Lavický ze seriálu Vyšehrad nastoupil reálně za třetiligový tým FC Slavoj Vyšehrad. S nápadem na tuto marketingovou podporu přišla sázková společnost Chance, která tak navázala na spolupráci se seriálem samotným.

Porotu soutěže Internet Effectiveness Awards nejvíc nadchl projekt bezkontaktních plateb Cool Ticket, který společnost Cool Ticketing představila na festivalu Rock for People. Návštěvníci si vybírali přímo v telefonu z hlavní nabídky drinky a občerstvení, které platili pomocí kreditní karty.

Herečka Uma Thurmanová, hrdina akčních filmů Jeremy Renner, ale i česká legenda Josef Somr byli největšími hvězdami 52. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Právě Somr si zahrál i ve festivalové znělce, kterou letos opět natočil režisér Ivan Zachariáš.

Reklama
MMcite

V legendární Galerii Mánes otevřela značka Reebok svůj pop-up obchod Reebok Experience Store. Zájemci mohli navštívit desítky sportovních tréninků a podle jejich náročnosti si „vysportovat“ slevy v rozmezí od 10 do 30 procent. Anebo si zarelaxovat v chill-out zóně.

Agentura JAD Productions zaujala červnovým městským festivalem Ynspirology a festivalem tenisek Teniskology, který se uskutečnil v říjnu. Obě akce se odehrály v Praze, první na Zličíně, druhá v obchodním domě Kotva.

Vznikla Česká eventová asociace, jejímž cílem je kultivace eventového prostředí na českém trhu. V současnosti má 11 členů z řad eventových firem. V dubnu 2018 plánuje tato asociace vyhlásit Výroční eventové ceny. Předsedou asociace se stal Norbert Pýcha, jednatel společnosti Event Arena.

Festival Signal, který organizuje skupina Hyperbinary, v pražských ulicích opět propojil videomapping, světelné umělecké objekty, městský prostor a moderní technologie. Letos byly připraveny dvě trasy – první v historickém centru, druhá na Vinohradech.

Odborná porota 12. ročníku soutěže Bea World Awards vedená Andreou Faflíkovou, senior PR a eventovou manažerkou společnosti Lego pro region CEEMEA, poslala do finále 133 z 296 přihlášených projektů. Hlavní Grand Prix získal nízkorozpočtový event Desetimiliontý návštěvník Rijksmusea nizozemské agentury Xsaga. České agentury do soutěže přihlásily celkem 16 realizací. Do finále jich bylo nominováno šest, z toho tři z dílny JAD Productions. Ocenění – druhé místo v kategorii eventů neziskových organizací – dostal Olympijský park Rio – Lipno 2016, který připravily Český olympijský výbor a agentura AV Media.

Plnoletost oslavila konference Forum Media svým 18 ročníkem. Program otevřel řadu témat, třeba důvěru ve značky a média nebo zveřejňování citlivých informací. Tohoto tématu se ujala vrchní státní zástupkyně v Praze Lenka Bradáčová. Hlavním zahraničním hostem byla Liz Corbinová, šéfka týmu BBC pro ověřování a odhalování fake news.

Mezinárodní soutěž Eventex Awards, založená v roce 2011, zveřejnila žebříček 20 nejlepších eventových agentur na světě za poslední čtyři roky. Na prvním místě se umístil vítěz letošních Bea Awards – nizozemská kreativní agentura Xsaga.

Desetimiliontý návštěvník Rijksmusea v Amsterdamu se mohl uložit ke spánku pod Rembrandtovu Noční hlídku.
Foto: Bea World Awards

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)