Někdo nedá bez ranní kávy ani krok. Ledaže si pro ni dojde do nejbližší módní kavárny, které jsou dnes celosvětovým trendem. Právě na skupinu milovníků kávy se ve své nové kampani zaměřila německá automobilka Porsche. „Dáme těmto kávomilcům šok, na který nikdy nezapomenou,“ hlásí titulky v úvodu videa. Nic netušícím zákazníkům kavárny tak barista nabízí speciál e-Jolt, který je zaručeně probere. Dokonce je upozorňuje, že před podáváním bude třeba podepsat podmínky kvůli možným rizikům. Poté co pár odvážlivců souhlasí, jsou posláni ven, kde si pro ně přijede nové Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. S výkonem 680 koní a zrychlením z nuly na 100 km/h za 3,4 sekundy je podle automobilového výrobce jízda v supersportu mnohem efektivnější budíček než to nejsilnější kafe.
S nápadem na podání adrenalinového zážitku místo kávy přišla chicagská agentura Cramer-Krasselt. Za první dva týdny si video na YouTube přehrálo přes 1,7 milionu diváků.