Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jízda v supersportu je lepší než kafe po ránu

Někdo nedá bez ranní kávy ani krok. Ledaže si pro ni dojde do nejbližší módní kavárny, které jsou dnes celosvětovým trendem. Právě na skupinu milovníků kávy se ve své nové kampani zaměřila německá automobilka Porsche. „Dáme těmto kávomilcům šok, na který nikdy nezapomenou,“ hlásí titulky v úvodu videa. Nic netušícím zákazníkům kavárny tak barista nabízí speciál e-Jolt, který je zaručeně probere. Dokonce je upozorňuje, že před podáváním bude třeba podepsat podmínky kvůli možným rizikům. Poté co pár odvážlivců souhlasí, jsou posláni ven, kde si pro ně přijede nové Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. S výkonem 680 koní a zrychlením z nuly na 100 km/h za 3,4 sekundy je podle automobilového výrobce jízda v supersportu mnohem efektivnější budíček než to nejsilnější kafe.

externí video: Porsche presents: The E-JOLT

S nápadem na podání adrenalinového zážitku místo kávy přišla chicagská agentura Cramer-Krasselt. Za první dva týdny si video na YouTube přehrálo přes 1,7 milionu diváků.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)