Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jen logo na dresu nám už nestačí

Sázková společnost Tipsport se rozhodla svůj rozpočet určený na sponzoring částečně přesměrovat od kolektivních sportů k jednotlivým sportovním osobnostem. Důvodem změny je to, že firmě prý už nestačí pouhá komunikace značky směrem k cílové skupině.

„Už nepotřebujeme pasivní budování brandu. Chceme komunikovat naše odlišnosti. Máme největší komunitu sázkařů,“ vysvětluje Jan Čumpelík, marketingový ředitel Tipsportu. Naráží na firemní webové stránky, které kromě sázení umožňují také sdílení názorů mezi sázkaři.

Se sponzoringem má firma dlouholetou zkušenost. Podporuje soutěže, jednotlivé týmy i jednorázové akce. Sponzorování jednotlivých sportovních osobností je ale novinkou. Podle Čumpelíka má tato forma reklamy své výhody. Především to umožní zpřesnit komunikaci. „Dotyčné sportovce můžeme zapojit do našich komunikačních aktivit. Chceme, aby pro nás psali blogy a byli aktivní na sociálních sítích, kde budou sdílet náš obsah.“ Známé tváře se mají stát součástí sázkařské komunity. „Budou to naši ambasadoři. Už se nespokojíme jenom s tím, že si někdo dá logo Tipsportu na svůj dres.“

Reklama
ČEZ

Václav Sochor, šéf komunikace Tipsportu, dodává: „Když sponzorujete ligu, tak se všude objevuje, že to je Tipsport liga. Ale to je tak celé, co s tím můžete dělat. Se sportovci se naproti tomu dá podnikat všechno, na čem se s nimi dohodneme.“

Dosud společnost dávala na sponzoring 15 až 20 procent svého marketingového rozpočtu. Nově to bude díky této změně méně – 10 až 15 procent.

Příští rok přibude Dočkal a Voráček

Tipsport plánuje vybrat pro každou sezonu až pět výrazných mediálních tváří. Ty se budou každý rok obměňovat. Od letošního léta firma spolupracuje s plážovými volejbalistkami Markétou Slukovou a Barborou Hermannovou. Nově se rozjela spolupráce se snowboardistkou Ester Ledeckou. Příští rok má přibýt hokejista Jakub Voráček a fotbalista Bořek Dočkal. Těchto pět jmen bude s Tipsportem spjato v roce 2018. „Od kolektivního sponzoringu ale neustupujeme úplně. Zůstáváme titulárním sponzorem jak nejvyšší hokejové, tak florbalové ligy,“ uzavírá Čumpelík.

Ester Ledecká (vlevo) je novou tváří Tipsportu. U plážových volejbalistek je nejžádanějším místem pro reklamu jejich pozadí. 
Foto: Tipsport

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)