Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak nalákat nákupuchtivé Čechy? Stačí jenom má(s)lo!

Mastercard a Moneta Money Bank postavily na pražském Masarykově nádraží „máslomat“. Šlo o brandovaný prodejní automat, ve kterém se dalo koupit čtvrtkilové máslo Madeta za 15 korun. Zákazníci za něj ale museli zaplatit prostřednictvím aplikace Android Pay. Stály se u něj dokonce fronty a levné máslo si pořídil i moderátor Leoš Mareš. Co myslíte? Je to dobrý tah, jak nalákat cukroví pečící Čechy na moderní bankovní služby?

Máslo je komodita, o kterou zavadíte v každých pořádných televizních zprávách. Tady si myslím, že Mastercard zabrnkal na českou notičku a chuť získat máslo za patnáct vyzkouší kdejaký racionální Čech. Šťastné a veselé.

David Novák, výkonný ředitel, Leemon

Reklama
ČEZ

Propojení nákupu se slevou na vlakovém nádraží se značkou, která má produkty jako Priceless Specials, mi přijde prvoplánové a laciné. Je záhadou, co je smyslem této aktivity nebo kterou bariéru při placení mobilem řeší.

Boris Štepanovič, stratég, Geometry Global

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)