Mastercard a Moneta Money Bank postavily na pražském Masarykově nádraží „máslomat“. Šlo o brandovaný prodejní automat, ve kterém se dalo koupit čtvrtkilové máslo Madeta za 15 korun. Zákazníci za něj ale museli zaplatit prostřednictvím aplikace Android Pay. Stály se u něj dokonce fronty a levné máslo si pořídil i moderátor Leoš Mareš. Co myslíte? Je to dobrý tah, jak nalákat cukroví pečící Čechy na moderní bankovní služby?
Máslo je komodita, o kterou zavadíte v každých pořádných televizních zprávách. Tady si myslím, že Mastercard zabrnkal na českou notičku a chuť získat máslo za patnáct vyzkouší kdejaký racionální Čech. Šťastné a veselé.
David Novák, výkonný ředitel, Leemon
Propojení nákupu se slevou na vlakovém nádraží se značkou, která má produkty jako Priceless Specials, mi přijde prvoplánové a laciné. Je záhadou, co je smyslem této aktivity nebo kterou bariéru při placení mobilem řeší.
Boris Štepanovič, stratég, Geometry Global