Buďte v marketingu nároční. Nesnažte se šetřit na kvalitě fotografií a nesledujte pouze rychlou návratnost investic. To je recept na úspěch podle lifestylového obchodu Freshlables, v jehož sortimentu se nachází boty, oblečení a doplňky. Značka vznikla v roce 2006 jako firma o dvou lidech. Dnes má e-shop, prodejny v Teplicích a Praze a marketingový tým. Hlavní cílovou skupinou jsou lidé mezi 20 a 35 lety a obecně „mladí duchem“.
V hlavním městě na podzim otevřela i specializovaný obchod s batohy. „V dnešní době, kdy se hodně lidé pohybují a cestují, získávají na důležitosti,“ vysvětluje Jan Bouška, jeden ze spoluzakladatelů firmy.
Podle zakladatelů je důležité hlavně dělat věci, protože jsou vám vlastní, a nesledovat jen chladný kalkul. „Rádi chodíme na party, proto i pro naši značku děláme hodně eventů,“ nastiňuje Jakub Veselský, druhý ze spoluzakladatelů brandu.
Ve Freshlabels jsou přesvědčeni, že pokud mají fotky a celková prezentace značky vypadat dobře, musí s tím být hodně práce. Firma má vlastní ateliéry a fotky ještě upravuje. Vydávali i tištěný časopis, jehož součástí byl „lookbook“, rozhovory a tipy na kulturní akce. Nakonec ho transformovali do on-line podoby, protože se ukázala jako efektivnější. „Nejsme médium, jsme obchod s módou.“
„Nemáme agenturu. Věříme, že produkty nejlépe odkomunikujeme my, protože o nich víme nejvíc a máme k nim vztah,“ charakterizuje jejich přístup ke komunikaci Veselský.
Na aktuální on-line kampani Freshlables spolupracovali s režisérem Michalem Budinským.
Foto: Freshlables