Agentura plní všechny bizarní požadavky klienta

Reklamní agentury to někdy s požadavky svých klientů nemají jednoduché. Názorně to demonstruje německý prodejce elektroniky Conrad ve své předvánoční reklamě. Ten své agentuře dal několik nápadů na podobu výsledného spotu. Jsou ale poměrně těžko slučitelné nebo přímo hloupé. Chtěl hiphopera, který se „musí za každou cenu hodit ke značce“. Zároveň chtěl dojmout, podobně jako loňská reklama obchodního řetězce Edeka. Conrad si také naporoučel velké logo, produkty stojící „zásadně vepředu“ a nějaké ty hashtagy. Všechny tyto požadavky, které po celou dobu reklamy slyšíte od jednoho ze zástupců vedení společnosti, reklama plní do puntíku. Na samotném konci Conrad přiznává, že o reklamě skutečně nic netuší, ale na technologie je machr. Ale vypadá to, že dobře dělá obojí.

externí video: Der ehrlichste Weihnachtsspot der Welt | Conrad

Německá firma Conrad, která má zastoupení i v České republice, je na svém YouTube kanálu velmi aktivní. Má i své vlastní pořady. Nejvíc zhlédnutí – 1,3 milionu za dva týdny – ale posbíralo její parodické reklamní video.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk