9. VCCP vyhrála Walmark pro devět zemí

Agentura VCCP zvítězila s konceptem Every Little Step Counts v podzimním výběrovém řízení na návrh aktivačního konceptu pro značku Walmark, kterého se zúčastnily celkem tři subjekty. „Koncept VCCP vystihuje náš záměr budovat Walmark jako značku, která podporuje zdravý životní styl. Kromě doplňků stravy nabízíme i programy a nástroje pro podporu a motivaci životního stylu. Proto jsme hledali řešení, které dokáže všechny tyto prvky spojit do jediného aktivačního konceptu. Návrh VCCP má potenciál pro dlouhodobou komunikaci a aktivaci značky,“ uvedla k tomu Lucia Drinková, category marketing director společnosti Walmark. Kreativa, která nyní v Praze vzniká, přitom bude lokalizována a použita v devíti evropských zemích.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)