Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. VCCP vyhrála Walmark pro devět zemí

Agentura VCCP zvítězila s konceptem Every Little Step Counts v podzimním výběrovém řízení na návrh aktivačního konceptu pro značku Walmark, kterého se zúčastnily celkem tři subjekty. „Koncept VCCP vystihuje náš záměr budovat Walmark jako značku, která podporuje zdravý životní styl. Kromě doplňků stravy nabízíme i programy a nástroje pro podporu a motivaci životního stylu. Proto jsme hledali řešení, které dokáže všechny tyto prvky spojit do jediného aktivačního konceptu. Návrh VCCP má potenciál pro dlouhodobou komunikaci a aktivaci značky,“ uvedla k tomu Lucia Drinková, category marketing director společnosti Walmark. Kreativa, která nyní v Praze vzniká, přitom bude lokalizována a použita v devíti evropských zemích.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)