8. Sociální sítě ČEZ prošly rebrandingem

Skupina ČEZ připravila rebranding všech svých profilů na sociálních sítích. Cílem změny je zviditelnit a podpořit značku ČEZ v on-line prostředí. Jedná se celkem o deset profilů, které nově spojuje korporátní vizuální prvek v podobě oranžového štítku s logem ČEZ, Nadace ČEZ a aplikace EPP – Pomáhej pohybem. Výraznější změny se také dotkly obsahu některých profilů. Facebooková Skupina ČEZ, dříve působící pod názvem ČEZ lidem, se v současné době zaměřuje na nové trendy v energetice. Facebookový profil EPP – Pomáhej pohybem Nadace ČEZ (dříve EPP – Pomáhej pohybem) se už nevěnuje pouze mobilní aplikaci EPP, ale komunikuje také obsah spojený s Nadací ČEZ. V souvislosti s rebrandingem na sociálních sítích došlo taky k úpravě Etického kodexu společnosti, jehož dřívější znění neumožňovalo na osobních profilech zaměstnanců žádnou zmínku o Skupině ČEZ a jejích aktivitách. Nově poskytuje prostor sdílet, komentovat i lajkovat sdělení na korporátních profilech i zaměstnancům.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet