Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Sociální sítě ČEZ prošly rebrandingem

Skupina ČEZ připravila rebranding všech svých profilů na sociálních sítích. Cílem změny je zviditelnit a podpořit značku ČEZ v on-line prostředí. Jedná se celkem o deset profilů, které nově spojuje korporátní vizuální prvek v podobě oranžového štítku s logem ČEZ, Nadace ČEZ a aplikace EPP – Pomáhej pohybem. Výraznější změny se také dotkly obsahu některých profilů. Facebooková Skupina ČEZ, dříve působící pod názvem ČEZ lidem, se v současné době zaměřuje na nové trendy v energetice. Facebookový profil EPP – Pomáhej pohybem Nadace ČEZ (dříve EPP – Pomáhej pohybem) se už nevěnuje pouze mobilní aplikaci EPP, ale komunikuje také obsah spojený s Nadací ČEZ. V souvislosti s rebrandingem na sociálních sítích došlo taky k úpravě Etického kodexu společnosti, jehož dřívější znění neumožňovalo na osobních profilech zaměstnanců žádnou zmínku o Skupině ČEZ a jejích aktivitách. Nově poskytuje prostor sdílet, komentovat i lajkovat sdělení na korporátních profilech i zaměstnancům.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)