8. Sociální sítě ČEZ prošly rebrandingem

Skupina ČEZ připravila rebranding všech svých profilů na sociálních sítích. Cílem změny je zviditelnit a podpořit značku ČEZ v on-line prostředí. Jedná se celkem o deset profilů, které nově spojuje korporátní vizuální prvek v podobě oranžového štítku s logem ČEZ, Nadace ČEZ a aplikace EPP – Pomáhej pohybem. Výraznější změny se také dotkly obsahu některých profilů. Facebooková Skupina ČEZ, dříve působící pod názvem ČEZ lidem, se v současné době zaměřuje na nové trendy v energetice. Facebookový profil EPP – Pomáhej pohybem Nadace ČEZ (dříve EPP – Pomáhej pohybem) se už nevěnuje pouze mobilní aplikaci EPP, ale komunikuje také obsah spojený s Nadací ČEZ. V souvislosti s rebrandingem na sociálních sítích došlo taky k úpravě Etického kodexu společnosti, jehož dřívější znění neumožňovalo na osobních profilech zaměstnanců žádnou zmínku o Skupině ČEZ a jejích aktivitách. Nově poskytuje prostor sdílet, komentovat i lajkovat sdělení na korporátních profilech i zaměstnancům.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen