Supina Publicis se rozhodla ukončit činnost své PR divize a začlenit ji do nově vznikající české pobočky poradenské agentury MSL. Nový subjekt se má zaměřit na „propojení PR s komplexním strategickým poradenstvím založeným na datech, kreativními službami a postupy, které MSL poskytuje po celém světě“. Povede ho Michal Procházka, dříve PR manažer České rozvojové agentury a donedávna account manažer Cook Communications. V Česku bude jeho přímým nadřízeným Tomáš Varga, CEO Publicis One, která v Česku zastřešuje všechny agentury skupiny Publicis Groupe, zatímco v rámci PR sítě bude podléhat CEO MSL pro střední a východní Evropu Sebastianu Hejnowskému. V Česku pod Publicis One dosud patřily agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis Praha a Fallon Prague a mediálky Zenith, Blue 449, Performics, B2B Group, Starcom a Spark Foundry.