Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. YouTube a Twitter ukázaly žebříčky top příspěvků

Českému YouTube letos kraloval – stejně jako ve světě – globální hit Despacito. Češi si ale zamilovali i britského zpěváka Eda Sheerana nebo americkou skupinu Imagine Dragons. Vyplývá to z žebříčku YouTube Rewind. Jedná se o projekt, v jehož rámci Google zveřejňuje seznamy nejoblíbenějších videí a zároveň k tomu publikuje video, které je kompilátem úspěšných tvůrců. Specifikem letošního roku je, že YouTube ve spotu Rewind vynechal největšího youtubera Felixe Kjellberga alias PewDiePie. Toho totiž letos doprovázela řada kontroverzí a střetů s médii. V tuzemsku bodovali i čeští tvůrci, konkrétně moderátor Leoš Mareš s videem k udílení cen Fotbalista roku 2016, hudební skupina Mirai a výrazný youtuber Kovy. Ukázalo se, že YouTube není jen platforma pro videoblogery. To dokazuje fakt, že uspěl i premiérový díl komediálního seriálu Lajna z hokejového prostředí nebo reklamní spot řetězce supermarketů Billa. Globálně nejúspěšnější virál je Until We Will Become Dust z thajské pěvecké soutěže The Mask Singer, celosvětově nejposlouchanějším songem je zmiňované Despacito zpěváka Luise Fonsiho. I Twitter zveřejnil seznam nejúspěšnějších příspěvků. „Pomozte mi, prosím. Potřebuji své kuřecí nugety,“ napsal v dubnu šestnáctiletý Carter Wilkerson a jeho vzkaz poslalo dál rekordních 3,6 milionu uživatelů. Fastfood Wendy’s jeho žádost vyslyšel a zásobuje ho do konce roku zdarma.

Letní song Despacito od zpěváka Luise Fonsiho se stal globálním hitem. Rádi si ho pouštěli i Češi.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)