Reklama
Megaboard

5. YouTube přišel o velké inzerenty

Řada velkých zadavatelů, mimo jiné Lidl, Adidas nebo Mars, se rozhodla neinzerovat na serveru YouTube, který čelí skandálu se záplavou podivných videí s dětmi v nevhodných situacích. Videa se na pohled tváří nevinně, ale ve skutečnosti jsou na nich děti třeba svazovány, natáčeny při zvracení a podobně. A právě u takových záznamů se zároveň přehrávaly reklamy značek orientovaných na rodiny. Firmy odmítly nadále na YouTube inzerovat, dokud detekci závadného obsahu nezlepší. YouTube problém přiznalo a už odstranilo přes 150 tisíc videí. Zrušilo i kanál ToyFreaks, který měl přitom status partnerského kanálu YouTube. Otec dvou dcer na něm publikoval třeba videa, kde měly za úkol předstírat, že na sebe vzájemně močí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále