Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. YouTube přišel o velké inzerenty

Řada velkých zadavatelů, mimo jiné Lidl, Adidas nebo Mars, se rozhodla neinzerovat na serveru YouTube, který čelí skandálu se záplavou podivných videí s dětmi v nevhodných situacích. Videa se na pohled tváří nevinně, ale ve skutečnosti jsou na nich děti třeba svazovány, natáčeny při zvracení a podobně. A právě u takových záznamů se zároveň přehrávaly reklamy značek orientovaných na rodiny. Firmy odmítly nadále na YouTube inzerovat, dokud detekci závadného obsahu nezlepší. YouTube problém přiznalo a už odstranilo přes 150 tisíc videí. Zrušilo i kanál ToyFreaks, který měl přitom status partnerského kanálu YouTube. Otec dvou dcer na něm publikoval třeba videa, kde měly za úkol předstírat, že na sebe vzájemně močí.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)