Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Lidl vstupuje v Česku i do obchodních center

Německý obchodní řetězec Lidl v tuzemsku mění strategii a se svými prodejnami se vydává i do obchodně-administrativních budov v centrech měst. První z nich bude Letná obchodní centrum v Praze 7, které se bude nacházet mezi ulicemi Veletržní a Strojnická. Hlavním investorem objektu je developerská společnost Lordship. Komplex bude mít prodejní plochu téměř dva tisíce metrů čtverečních a Lidl bude jeho hlavním nájemcem. Prodejny Lidlu se tak už nebudou omezovat pouze na samostatně stojící budovy, ale budou se moci přizpůsobovat požadavkům developerských projektů obchodních nebo administrativních komplexů v centrech měst.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)