Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Mattoni: Slavík poškozuje naše dobré jméno

Titulární partner letité hudební ankety Český slavík, karlovarská Mattoni, hrozí skoro po dvaceti letech ukončením spolupráce. Nelíbí se jí dění kolem výsledků aktuálního ročníku. Společnost Musica Bohemica, pořadatel ankety, totiž uvedla, že skupině Ortel a jejímu zpěvákovi Tomáši Ortelovi započítala stejný počet hlasů jako loni. Vysvětlila to nedovolenou formou organizovaného hlasování přes sociální sítě. Pod tlakem médií a fanoušků připustila, že pokud by tento krok neudělala, Ortel by zvítězil mezi skupinami a v kategorii zpěváků by skončil druhý za Karlem Gottem. „Dění poškozuje dobré jméno naší společnosti,“ míní šéf Mattoni Alessandro Pasquale. Musica Bohemica věří, že se všechno vysvětlí a o letitého sponzora nepřijde. Svou nespokojenost vyjádřili i někteří ocenění hudebníci.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)