3. Mattoni: Slavík poškozuje naše dobré jméno

Titulární partner letité hudební ankety Český slavík, karlovarská Mattoni, hrozí skoro po dvaceti letech ukončením spolupráce. Nelíbí se jí dění kolem výsledků aktuálního ročníku. Společnost Musica Bohemica, pořadatel ankety, totiž uvedla, že skupině Ortel a jejímu zpěvákovi Tomáši Ortelovi započítala stejný počet hlasů jako loni. Vysvětlila to nedovolenou formou organizovaného hlasování přes sociální sítě. Pod tlakem médií a fanoušků připustila, že pokud by tento krok neudělala, Ortel by zvítězil mezi skupinami a v kategorii zpěváků by skončil druhý za Karlem Gottem. „Dění poškozuje dobré jméno naší společnosti,“ míní šéf Mattoni Alessandro Pasquale. Musica Bohemica věří, že se všechno vysvětlí a o letitého sponzora nepřijde. Svou nespokojenost vyjádřili i někteří ocenění hudebníci.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia