3. Mattoni: Slavík poškozuje naše dobré jméno

Titulární partner letité hudební ankety Český slavík, karlovarská Mattoni, hrozí skoro po dvaceti letech ukončením spolupráce. Nelíbí se jí dění kolem výsledků aktuálního ročníku. Společnost Musica Bohemica, pořadatel ankety, totiž uvedla, že skupině Ortel a jejímu zpěvákovi Tomáši Ortelovi započítala stejný počet hlasů jako loni. Vysvětlila to nedovolenou formou organizovaného hlasování přes sociální sítě. Pod tlakem médií a fanoušků připustila, že pokud by tento krok neudělala, Ortel by zvítězil mezi skupinami a v kategorii zpěváků by skončil druhý za Karlem Gottem. „Dění poškozuje dobré jméno naší společnosti,“ míní šéf Mattoni Alessandro Pasquale. Musica Bohemica věří, že se všechno vysvětlí a o letitého sponzora nepřijde. Svou nespokojenost vyjádřili i někteří ocenění hudebníci.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk