Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Veletrhy cestovního ruchu mají novou komunikaci

Brněnské veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour připravily na příští rok změnu celkové koncepce. „Jedním z hlavních bodů nového konceptu veletrhu je ucelená prezentace všech krajů České republiky,“ popsal ředitel obou veletrhů Miloň Mlčák s tím, že si od změny slibuje také výraznější nárůst návštěvnosti. Ta v minulých ročnících přesahovala 30 tisíc zájemců. Veletrhy představily i novou komunikační kampaň. Ta pracuje s devíti různými vizuály, pomocí kterých se cílí na různorodé skupiny potenciálních návštěvníků. Cílem kampaně, která se objeví v outdooru i on-line, bude vzbudit pozitivní emoce a vyvolat touhu po cestování. Oba zážitkové veletrhy se odehrají 18. až 21. ledna 2018 na brněnském výstavišti, první den patří odborníkům.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)