Reklama
Megaboard

2. Veletrhy cestovního ruchu mají novou komunikaci

Brněnské veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour připravily na příští rok změnu celkové koncepce. „Jedním z hlavních bodů nového konceptu veletrhu je ucelená prezentace všech krajů České republiky,“ popsal ředitel obou veletrhů Miloň Mlčák s tím, že si od změny slibuje také výraznější nárůst návštěvnosti. Ta v minulých ročnících přesahovala 30 tisíc zájemců. Veletrhy představily i novou komunikační kampaň. Ta pracuje s devíti různými vizuály, pomocí kterých se cílí na různorodé skupiny potenciálních návštěvníků. Cílem kampaně, která se objeví v outdooru i on-line, bude vzbudit pozitivní emoce a vyvolat touhu po cestování. Oba zážitkové veletrhy se odehrají 18. až 21. ledna 2018 na brněnském výstavišti, první den patří odborníkům.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále