Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. DDB vyhrála Krušovice z portfolia Heinekenu

Agentura DDB Prague se po vítězství v tříkolovém výběrovém řízení stává strategickým a komunikačním partnerem Krušovic, jedné ze značek českého zastoupení nadnárodní pivovarnické společnosti Heineken. V této roli po několika letech střídá VCCP Prague, která pro Krušovice připravovala třeba úspěšný koncept „Buď jsi král, nebo ne“. DDB, jež nedávno v tendru přišla o skupinu ČSOB, přitom bude připravovat komunikaci pro český i zahraniční trh. „Krušovice patří v Heinekenu mezi osm top mezinárodních značek, vyváží se do víc než 30 zemí světa. DDB bude tvořit image pro trhy, kde jsou Krušovice dnes už zavedenou značkou, ale zaměří se i na trhy, na nichž krušovické pivo zatím není etablované,“ řekla k tomu manažerka značky Lenka Kroupová.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)