Reklama
Megaboard

2. DDB vyhrála Krušovice z portfolia Heinekenu

Agentura DDB Prague se po vítězství v tříkolovém výběrovém řízení stává strategickým a komunikačním partnerem Krušovic, jedné ze značek českého zastoupení nadnárodní pivovarnické společnosti Heineken. V této roli po několika letech střídá VCCP Prague, která pro Krušovice připravovala třeba úspěšný koncept „Buď jsi král, nebo ne“. DDB, jež nedávno v tendru přišla o skupinu ČSOB, přitom bude připravovat komunikaci pro český i zahraniční trh. „Krušovice patří v Heinekenu mezi osm top mezinárodních značek, vyváží se do víc než 30 zemí světa. DDB bude tvořit image pro trhy, kde jsou Krušovice dnes už zavedenou značkou, ale zaměří se i na trhy, na nichž krušovické pivo zatím není etablované,“ řekla k tomu manažerka značky Lenka Kroupová.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále