Samoobslužný profesionální nástroj Instant Research umožňuje komukoliv s přístupem k internetu, aby si vytvořil svůj dotazník, sesbíral data on-line a přitom využil aktualizovaný panel respondentů Populace.cz. Ideální je pro rychlé a krátké výzkumy. Jeho obliba díky neustálým vylepšením rok od roku stoupá: oproti loňsku se počet dotazníků sebraných jeho prostřednictvím ztrojnásobil.
„Nástroj neustále inovujeme, reagujeme na potřeby klientů, kteří jej využívají, a snažíme se jednoduché věci ve výzkumu automatizovat tak, aby Instant Research byl uživatelsky přívětivý a výzkum zvládl zadat i laik,“ říká Vladimír Bodlák, executive director Ipsos Operations.
Nástroj tak odráží čím dál větší snahu klientů, zejména komunikačních agentur a marketingových specialistů různých firem, řešit jednoduché věci po svém. Získávají tak třeba podklady pro PR články, rychle ověří zacílení reklamních sloganů nebo sbírají informace o povědomí o značce. Také zahraniční trendy potvrzují, že podobné webové nástroje čím dál více nahrazují klasický sběr dat agenturou.
„Díky službě Instant Research jsme už dvakrát měli možnost ověřit si připravovaný reklamní slogan. Získaná data nám vždy rychle pomohla zaměřit naši marketingovou strategii směrem, kterým uvažuje naše cílová skupina,“ uvádí Pavla Mastná, vedoucí marketingu předního výrobce dveří Sapeli.
Více na www.instantresearch.cz.