Už i architekti mají svoji televizi. TV Architect chce spojovat odborníky a edukovat veřejnost

Tematičnost se vedle klasického televizního vysílání začíná promítat i do prostředí internetových televizí. Pro milovníky architektury vznikla TV Architect.

Pro odborníky i laiky

Na webové stránce TVArchitect.com odstartovala vysílání první internetová televize zaměřená na svět architektury, stavebnictví a developmentu. Svým obsahem, který zahrnuje on-line videa a zpravodajské články, cílí na odbornou i laickou veřejnost. „Chceme spojovat architekty z celého světa. Chceme, aby nám posílali své projekty, kterými by se mohly místní firmy inspirovat nebo s nimi zahájit spolupráci,“ říká ředitel TV Architect Roman Drnovec.

Laickým divákům chce web nabízet zajímavosti z oboru, třeba prostřednictvím vlastního pořadu Skryté poklady architektury, kterým provází architekt a publicista Zdeněk Lukeš. V prvním díle představil například pasáž Černá růže. Nový kanál má ale také ambici plnit úlohu zprostředkovatele informací při diskusích o velkých developerských projektech v Česku.

Česko není limit

Web TV Architect se profiluje jako mezinárodní. Kvůli spolupráci se zahraničními odborníky tak veškerý obsah nabízí i v anglické mutaci. „Spolupracujeme už s víc než 90 zahraničními architektonickými studii, včetně britských Zaha Hadid Architects, Forster and Partners nebo dánských CEBRA,“ uvedla vedoucí marketingu a mezinárodní komunikace Pavla Červená. Nová TV se stala také mediálním partnerem mezinárodního festivalu World Architecture Festival Berlin.

Za vznikem TV Architect stojí Pavel Basl, majitel společnosti ProCeram, která je distributorem keramických obkladů, dlažeb a koupelnového vybavení. Ten zatím celý projekt financuje z vlastních zdrojů. Podle obchodní ředitelky Sylvie Hanákové TV zatím nemá žádné reklamní příjmy, a to ani ze strany architektonických studií. „Zatím je to spolupráce na bázi informací. Do budoucna se určitě bude jednat i o obchodní spolupráci,“ řekla Hanáková pro MAM.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia