Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už i architekti mají svoji televizi. TV Architect chce spojovat odborníky a edukovat veřejnost

Tematičnost se vedle klasického televizního vysílání začíná promítat i do prostředí internetových televizí. Pro milovníky architektury vznikla TV Architect.

Pro odborníky i laiky

Na webové stránce TVArchitect.com odstartovala vysílání první internetová televize zaměřená na svět architektury, stavebnictví a developmentu. Svým obsahem, který zahrnuje on-line videa a zpravodajské články, cílí na odbornou i laickou veřejnost. „Chceme spojovat architekty z celého světa. Chceme, aby nám posílali své projekty, kterými by se mohly místní firmy inspirovat nebo s nimi zahájit spolupráci,“ říká ředitel TV Architect Roman Drnovec.

Laickým divákům chce web nabízet zajímavosti z oboru, třeba prostřednictvím vlastního pořadu Skryté poklady architektury, kterým provází architekt a publicista Zdeněk Lukeš. V prvním díle představil například pasáž Černá růže. Nový kanál má ale také ambici plnit úlohu zprostředkovatele informací při diskusích o velkých developerských projektech v Česku.

Reklama
ČEZ

Česko není limit

Web TV Architect se profiluje jako mezinárodní. Kvůli spolupráci se zahraničními odborníky tak veškerý obsah nabízí i v anglické mutaci. „Spolupracujeme už s víc než 90 zahraničními architektonickými studii, včetně britských Zaha Hadid Architects, Forster and Partners nebo dánských CEBRA,“ uvedla vedoucí marketingu a mezinárodní komunikace Pavla Červená. Nová TV se stala také mediálním partnerem mezinárodního festivalu World Architecture Festival Berlin.

Za vznikem TV Architect stojí Pavel Basl, majitel společnosti ProCeram, která je distributorem keramických obkladů, dlažeb a koupelnového vybavení. Ten zatím celý projekt financuje z vlastních zdrojů. Podle obchodní ředitelky Sylvie Hanákové TV zatím nemá žádné reklamní příjmy, a to ani ze strany architektonických studií. „Zatím je to spolupráce na bázi informací. Do budoucna se určitě bude jednat i o obchodní spolupráci,“ řekla Hanáková pro MAM.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)