Umíte navázat pevný vztah s klientem?

Výborný zákaznický servis se stává důležitým pro stále více a více firem. Mezi společnosti, které si měří úroveň obsluhy za pomoci mystery shoppingu, bychom tradičně zařadili především firmy, které prodávají určité výrobky, produkty – banky, mobilní operátory, autosalony nebo prodejny s módou. Nově se ale tento zájem objevuje i u kategorie služeb a poradenství, příkladem může být Cambridge Weight Plan program, který svým klientům nabízí poradenství ohledně zdravého životního stylu a pomáhá s úpravou nadbytečných kilogramů. A proč je pro ně kvalitní servis tak důležitý?

„Aby naše služby fungovaly co nejlépe, je důležité, aby si naši výživoví poradci uměli vytvořit s klienty skutečně pevný a důvěrný vztah. A toho docílí nejlépe přes profesionální a zároveň příjemný přístup,“ uvádí Pauline Janebová, ředitelka společnosti CWP výživové poradenství. A i když je samozřejmě vždy co vylepšovat, první výsledky ukazují, že poradci vědí, jak s klienty pracovat. „77 procent klientů hodnotí zkušenost s poradcem jako pozitivní a 95 procent klientů vnímá poradce jako profesionály. To nás velmi těší,“ říká Pauline Janebová.

A jaká je vaše zkušenost se službami v České republice, hodnotíme, resp. hodnotíte dané pracovníky vždy jako profesionály?



V případě dotazů, prosím, kontaktujte Kateřinu Horynovou, account director, Ipsos CEM – [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk