Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Umíte navázat pevný vztah s klientem?

Výborný zákaznický servis se stává důležitým pro stále více a více firem. Mezi společnosti, které si měří úroveň obsluhy za pomoci mystery shoppingu, bychom tradičně zařadili především firmy, které prodávají určité výrobky, produkty – banky, mobilní operátory, autosalony nebo prodejny s módou. Nově se ale tento zájem objevuje i u kategorie služeb a poradenství, příkladem může být Cambridge Weight Plan program, který svým klientům nabízí poradenství ohledně zdravého životního stylu a pomáhá s úpravou nadbytečných kilogramů. A proč je pro ně kvalitní servis tak důležitý?

„Aby naše služby fungovaly co nejlépe, je důležité, aby si naši výživoví poradci uměli vytvořit s klienty skutečně pevný a důvěrný vztah. A toho docílí nejlépe přes profesionální a zároveň příjemný přístup,“ uvádí Pauline Janebová, ředitelka společnosti CWP výživové poradenství. A i když je samozřejmě vždy co vylepšovat, první výsledky ukazují, že poradci vědí, jak s klienty pracovat. „77 procent klientů hodnotí zkušenost s poradcem jako pozitivní a 95 procent klientů vnímá poradce jako profesionály. To nás velmi těší,“ říká Pauline Janebová.

A jaká je vaše zkušenost se službami v České republice, hodnotíme, resp. hodnotíte dané pracovníky vždy jako profesionály?

Reklama



V případě dotazů, prosím, kontaktujte Kateřinu Horynovou, account director, Ipsos CEM – [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)