Výborný zákaznický servis se stává důležitým pro stále více a více firem. Mezi společnosti, které si měří úroveň obsluhy za pomoci mystery shoppingu, bychom tradičně zařadili především firmy, které prodávají určité výrobky, produkty – banky, mobilní operátory, autosalony nebo prodejny s módou. Nově se ale tento zájem objevuje i u kategorie služeb a poradenství, příkladem může být Cambridge Weight Plan program, který svým klientům nabízí poradenství ohledně zdravého životního stylu a pomáhá s úpravou nadbytečných kilogramů. A proč je pro ně kvalitní servis tak důležitý?
„Aby naše služby fungovaly co nejlépe, je důležité, aby si naši výživoví poradci uměli vytvořit s klienty skutečně pevný a důvěrný vztah. A toho docílí nejlépe přes profesionální a zároveň příjemný přístup,“ uvádí Pauline Janebová, ředitelka společnosti CWP výživové poradenství. A i když je samozřejmě vždy co vylepšovat, první výsledky ukazují, že poradci vědí, jak s klienty pracovat. „77 procent klientů hodnotí zkušenost s poradcem jako pozitivní a 95 procent klientů vnímá poradce jako profesionály. To nás velmi těší,“ říká Pauline Janebová.
A jaká je vaše zkušenost se službami v České republice, hodnotíme, resp. hodnotíte dané pracovníky vždy jako profesionály?
V případě dotazů, prosím, kontaktujte Kateřinu Horynovou, account director, Ipsos CEM – [email protected].