Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Automobilka Hyundai prostřednictvím inzerátu v deníku Metro obvinila konkurenci z toho, že si platí pozitivní recenze. Je to už příliš?

Michaela Hrušková Žemličková Že je to pořád baví? Marketing v Hyundai nemá co jiného na práci, stačí se jen podívat na jejich padlou TV reklamu, Škodovka je tisícinásobně strčí do kapsy.

Ljuba Kotásková Tón na úkor kreativity? Smutný.

Je Len Aneb jak může značka fungovat i navzdory svému marketingu.

Reklama
MMcite

Petr Malina Málo log Hyundai! Přidal bych jich tam ještě cca osm…

Martin Březina Jaká kampaň, taková auta. Díky, ne, raději skútr!:-)

Petr Cífka Jejich copywriter je tragéd.

Zbyněk Kroupa Já jim fandím… kampaň sice ostrá… ale aspoň dostane ta předražená modla všech Čecháčků za uši…

Jakub Kameníček To je skvělý! Konečně značka, co do toho jde tvrdě.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)