Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skvělé fotky, hezké tváře a napínavé závody. Tak to umí biatlon

O posledním listopadovém víkendu se rozeběhla toužebně očekávaná biatlonová sezona. Je to příležitost zamyslet se nad tímto zimním sportem jakožto fenoménem, který v posledních letech v České republice zmnohonásobil svou fanouškovskou obec.

Jak to biatlon dokázal? Samozřejmě že obliba tohoto sportu jde ruku v ruce s úspěchy českých biatlonistů, které začali mít. Dalším faktorem je to, že biatlon je ideální sport pro moderní televizní a internetovou dobu. Neustále se při něm něco děje. Střídají se dvě úplně odlišné činnosti, tedy běh na lyžích a střelba z malorážky, a o pořadí se obvykle rozhoduje až v samotném závěru.

Ale ani tohle všechno by nemuselo tak úplně stačit na ten ještě nedávno nepředstavitelný boom, který tento sport u nás zažívá. Velkou roli hraje totiž i moderní pojetí marketingu ze strany Českého svazu biatlonu. Ten během posledních pár let udělal několik velmi šikovných kroků, které se rozhodně osvědčily a výrazně současné popularitě biatlonu napomohly.

Reklama
ČEZ

Biatlonový svaz si uvědomil, že v dnešním světě rozhodují obrázky, to znamená fotky a stále více také videa. Nejlépe autentické, přímo z terénu, z místa, kde se píše samotná historie biatlonu. Jmenování Petra Slavíka fotografem české biatlonové reprezentace byl opravdu skvělý tah, který se nastotisíckrát vyplatil.

Česká média jsou od té doby pravidelně zásobována dostatkem kvalitních, a hlavně aktuálních fotek přímo ze závodů. A navíc nás všechny Petr Slavík a jeho tým těší i bonbonky v podobě videí ze zákulisí života českých sportovních hrdinů.

A proč si to nepřiznat, roli hraje i to, že v biatlonové reprezentaci jsou hezcí lidé, pěkně se na ně dívá, a navíc to nejsou žádné namyšlené primadony. Na nic si nehrají a vystupují velmi sympaticky. To také lidé vnímají.

Tak ať se vám, milí biatlonisté, daří i v nadcházející sezoně. Budeme vám zde v Česku držet palce.

Lenka Vaněk, marketingová ředitelka, Hamé

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)