Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

K holení nám stačí klasická žiletka

Devět z 10 Čechů z internetové populace se alespoň někdy zbavuje ochlupení na některé části těla (78 % to dělá pravidelně v zimě i v létě), ženy častěji než muži. Mezi ženami a muži jsou významné rozdíly z hlediska toho, o jakou tělesnou partii se jedná. Zatímco ženy si během celého roku pravidelně odstraňují hlavně chloupky v podpaží (82 %), v intimních partiích (62 %) a na nohách (53 %), muži si tyto části holí také, ale méně často – podpaží 29 % a intimní partie 27 %. Muži si ale pravidelně holí vousy na obličeji (61 %), typicky pomocí žiletky nebo holicího strojku. Žiletka je jednoznačně nejoblíbenější i u žen, a to jak v případě holení nohou, tak intimních partií. Na obličej jim postačí i pinzeta (používají ji 2/3 žen). Přibližně pětina žen chodí do salonu či si chloupky na obličeji odstraňuje svépomocí voskem.

Obecně se o něco častěji holíme v létě, kdy se víc odhalujeme. Nejvíce patrný je tento rozdíl u žen, pokud jde o holení nohou – zatímco v létě si nohy pravidelně holí 8 z 10 žen, v zimě je to 5 z 10. Určité partie si pak během roku holíme skutečně jen výjimečně či vůbec – například ruce si v zimě i v létě pravidelně holí jen pět procent dotázaných.

Lidé, kteří se neholí, jako hlavní důvod uvádějí, že takové věci jednoduše neřeší. Více než čtvrtina z nich se neholí i proto, že je to pro ně nepřirozené.

Reklama
Know

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)