Jak si vybrat správnou matraci? Chce to vejce

Co uděláte se čtyřmi syrovými vejci? Vy byste si z nich možná připravili snídani nebo něco dobrého upekli. Americkému výrobci matrací Purple ovšem posloužila k tomu, aby ve virálním videu ukázal, jak moc pohodlné jeho výrobky jsou. Čtyři vajíčka schoval do postele pod různé typy matrací a potom na ně pustil stopadesátikilovou desku z tvrzeného skla. Zábavná průvodkyně videa, kterou pro tento účel navlékli do jakéhosi rustikálního kostýmu hospodyně, pak v několikaminutovém klipu názorně předvádí, jak se v posteli správně odpočívá. A pochopitelně zdůrazňuje, že 150 kilogramů je pro tak kvalitní matrace „brnkačka“, protože jejich nosnost je přes 600 kilogramů. Ve stejně nadneseném stylu se nese celá firemní komunikace včetně webových stránek. Kampaň vymyslela agentura Harmon Brothers.

Těžkotonážní není jen nosnost propagovaných matrací, ale v jistém smyslu i úspěch tohoto videa. Jenom na YouTube nasbíralo přes 96 milionů zhlédnutí a často se vrací do žebříčků virálních videí. Na firemním Facebooku je těch zhlédnutí dokonce přes 125 milionů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk