Komerční banka spolupracuje s filmovým studiem Warner Bros. U příležitosti premiéry filmu Liga spravedlnosti si teď klienti mohou vybrat z nové nabídky designů platebních karet. Banka při komunikaci využila print, outdoor, digitál a POS materiály. Na kampani KB spolupracovala s agenturami Ogilvy (ATL), Fuse (video formáty) a Wunderman (BTL). Už si běžíte pro novou kartu, abyste byli při placení za hrdiny?
Výborně zacílená reklama na mladé a fanoušky filmu Liga spravedlnosti. Velkým plusem je aktuálnost ještě před premiérou filmu, tato kombinace faktorů by mohla fungovat.
Martin Šimon, marketingový koordinátor, JLV
Jako součást komunikace ve spojení s Ligou spravedlnosti reklama aspoň částečně dává smysl. Jinak se obávám, že se jedná spíše o výstřel do tmy a snahu využít trendy tématu bez většího a hlubšího rozmyslu.
Jakub Křenek, specialista digitální komunikace, Adison