Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AKA se ve sporu s MFD postavila za Boomerang

Státní pozemkový úřad (SPÚ) si podle deníku MF Dnes (MFD) najal na propagaci agenturu Boomerang Communication (BC), i když na ni má vlastní oddělení. „Zakázku za 3,6 milionu korun získala firma s nejasnou vlastnickou strukturou,“ uvedl deník na své titulní straně v článku s názvem „Úřad dal 4 miliony za reklamu pro 8 diváků“. „SPÚ s námi spolupracuje na činnostech, které žádný státní úřad nedokáže zajistit vlastními silami,“ řekl k tomu jednatel BC Marek Slezák s tím, že firma ve všech tendrech vždy dokládá svou kompletní vlastnickou strukturu. Na stranu úřadu i jeho agentury se postavil i Marek Hlavica, výkonný předseda asociace AKA. „Materiál MFD vykazuje znaky hrubé neznalosti problematiky. Titulek je jednoznačně zavádějící. (…) Pokud chtěla MFD zjistit skutečný stav věcí, mohla se dotázat nezávislého odborníka,“ řekl pro MAM.

Titulek MFD je sugestivní, ale zcela manipulativní.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)