AKA se ve sporu s MFD postavila za Boomerang

Státní pozemkový úřad (SPÚ) si podle deníku MF Dnes (MFD) najal na propagaci agenturu Boomerang Communication (BC), i když na ni má vlastní oddělení. „Zakázku za 3,6 milionu korun získala firma s nejasnou vlastnickou strukturou,“ uvedl deník na své titulní straně v článku s názvem „Úřad dal 4 miliony za reklamu pro 8 diváků“. „SPÚ s námi spolupracuje na činnostech, které žádný státní úřad nedokáže zajistit vlastními silami,“ řekl k tomu jednatel BC Marek Slezák s tím, že firma ve všech tendrech vždy dokládá svou kompletní vlastnickou strukturu. Na stranu úřadu i jeho agentury se postavil i Marek Hlavica, výkonný předseda asociace AKA. „Materiál MFD vykazuje znaky hrubé neznalosti problematiky. Titulek je jednoznačně zavádějící. (…) Pokud chtěla MFD zjistit skutečný stav věcí, mohla se dotázat nezávislého odborníka,“ řekl pro MAM.

Titulek MFD je sugestivní, ale zcela manipulativní.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia