9. Zlatá pecka opět slibuje česko-slovenský souboj

Slovenské agentury Wiktor Leo Burnett a Zaraguza a domácí Havas, McCann a Saatchi & Saatchi mají nejvíc nominací ve finále 23. ročníku soutěže kreativní reklamy Zlatá pecka. Všechny mají na shortlistu shodně po třech reklamních pracích, jen Zaraguza jich má pět. Na slavnostním gala, které se bude konat 21. února v Klubu Lávka, bude předáno 20 hlavních ocenění a ceny mediálního zastupitelství MMS, ceny Internetové a multimediální poroty a Product Placement Award. Vyhlášeny budou taky výsledky veřejného hlasování čtvrtého ročníku soutěže Nejlepší herec v reklamě, ve které loni hlasovalo 11 tisíc lidí. V soutěži, jejíž uzávěrka je 31. ledna, zatím s náskokem vede Ivan Trojan, který vystupuje ve spotech agentury Saatchi & Saatchi pro T-Mobile.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia