9. Herec Ondřej Sokol se stal další tváří Vodafonu

Mobilní operátor Vodafone rozšířil ve vánoční kampani svou reklamní rodinu o novou postavu strýce Karla v podání Ondřeje Sokola. „Kampaň se věnuje rodinnému tématu Vánoc, kdy si lidé chtějí užít pohodové chvíle se svými blízkými a třeba si odpustit i staré křivdy a potkat se se ztracenými přáteli nebo příbuznými,“ popsala děj Veronika Exnerová z Vodafonu. Se „starou křivdou“ se tedy vyrovnávají i hlavní hrdinové. Reklamu, která propaguje dárek v podobě datového balíčku Social Pass a dva další tarify, připravil osvědčený tým agentury McCann Prague, režíroval ji opět Vojta Kotek. Nasazena bude v televizi, on-linu, na venkovních plochách a v tisku. Vznikla pro ni i speciální vánoční píseň Home for Christmas, kterou složili Viliam Béreš, Steve Walsh a Brad Stratton.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia