Reklamní paleta Jägermeisteru s vestavěnou lednicí a jelenem připomínajícím skládačku origami byla vyhlášena jako absolutní vítěz soutěže POPAI Awards 2017. V ní se oceňují nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Stojan pro alkoholovou značku z portfolia firmy Rémy Cointreau, jehož zhotovitelem je společnost Dago, vyhrál dále cenu za kreativitu a za nejlepší materiálovou a technickou inovaci. Kombinuje mimo jiné barevné diody, dřevěnou kůru v květináčích a umělé rostliny. V soutěži se letos představilo celkem 109 realizací ve 20 soutěžních kategoriích. V rámci slavnostního večera v Top Hotelu Praha byly oceněny i práce studentů, kteří předvedli své návrhy prostředků v in-store marketingu podle reálných zadání od konkrétních firem – partnerů soutěže.
Vystavení určené produktům Jägermeister bylo součástí podzimní in-store kampaně této značky.