8. Hamé kvůli vyhlášce mění obaly produktů pro děti

Nové obaly svých výrobků představila potravinářská společnost Hamé.

Jde například o paštiku Májka, která se dříve jmenovala Dětská Májka. Na trh nyní vstoupila pod názvem Májka pro zlatíčka. Kečup Otmánek a okurky Znojmia zase nesou tvář šestiletého Jakuba, syna jedné ze zaměstnankyň firmy Hamé. Důvodem těchto obalových změn je nová vyhláška ministerstva zemědělství, která vychází z evropské normy. Zakazuje označovat potraviny jako „vhodná pro děti“, „domácí“, „čerstvá“, „živá“, „čistá“, „přírodní“ nebo „pravá“, aby nedošlo ke klamání spotřebitelů. „Čerstvá“ by totiž měla být každá potravina a „živý“ musí být každý jogurt. Daná legislativa se ale netýká například kojenecké stravy. „Novou situaci, kdy legislativa znemožnila nazývat dosavadní dětské výrobky jako dětské, jsme vzali jako příležitost,“ vysvětluje Lenka Vaněk, marketingová ředitelka Hamé. Šestiletý Jakub byl vybrán v interním castingu z padesáti dětí.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)