Nové obaly svých výrobků představila potravinářská společnost Hamé.
Jde například o paštiku Májka, která se dříve jmenovala Dětská Májka. Na trh nyní vstoupila pod názvem Májka pro zlatíčka. Kečup Otmánek a okurky Znojmia zase nesou tvář šestiletého Jakuba, syna jedné ze zaměstnankyň firmy Hamé. Důvodem těchto obalových změn je nová vyhláška ministerstva zemědělství, která vychází z evropské normy. Zakazuje označovat potraviny jako „vhodná pro děti“, „domácí“, „čerstvá“, „živá“, „čistá“, „přírodní“ nebo „pravá“, aby nedošlo ke klamání spotřebitelů. „Čerstvá“ by totiž měla být každá potravina a „živý“ musí být každý jogurt. Daná legislativa se ale netýká například kojenecké stravy. „Novou situaci, kdy legislativa znemožnila nazývat dosavadní dětské výrobky jako dětské, jsme vzali jako příležitost,“ vysvětluje Lenka Vaněk, marketingová ředitelka Hamé. Šestiletý Jakub byl vybrán v interním castingu z padesáti dětí.