Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Atmedia bude mít jen jednu dospělou cílovku

Mediální zastupitelství Atmedia zjednoduší v roce 2018 svou obchodní politiku. Zruší dosavadní prodejní skupiny 15+ a 15-54 a nahradí je jedinou: 15-69 let. Sladí tak cílovou skupinu se zastupitelstvím Media Club, se kterým také Atmedia od příštího roku naváže neexkluzivní partnerství. V rámci samostatné Atmedie pak zůstane zachována dětská cílovka 4-14. Společnost dále oznámila, že tematické kanály v rámci skupiny zaznamenávají vyšší sledovanost. Za prvních devět měsíců roku vzrostla oproti loňsku o 37 procent. Z toho důvodu Atmedia zvýší průměrně ceny reklamy o 20 procent. „Navýšení ceny vidíme jako nástroj korekce postavení segmentu tematických stanic na českém trhu,“ uvedla obchodní ředitelka Iva Pantůčková. Atmedia zachová pět obchodních balíčků: balíček čtyř dětských stanic AtKids, AtChoice s možností výběru osmi až 17 stanic, AtAdults, AtMax a AtSmart. Širší obchodní nabídku představí v oblasti on-line a HbbTV.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)