Známý pražský ateliér a prodejna fotografických potřeb v jednom Centrum FotoŠkoda má podle porotců soutěže WebTop100 nejlepší firemní web. Novou kategorii Nejlepší on-line nástroj vyhrála letenková společnost Kiwi.com, v další premiérové kategorii Self-care zvítězila Hypoteční zóna Hypoteční banky. Ocenění Osobnost digitálního marketingu si letos odnesl marketingový specialista Filip Podstavec. Digitální agenturou roku se stalo Prague Bistro Digital. Nejlepší web mezi marketingovými a IT agenturami má společnost Aitom. Nejefektivnějším digitálním řešením je kampaň #jetovtobě od Vodafonu. „Dá se s klidem říci, že světové moderní trendy se obtiskují i do webů vytvořených v českém prostředí a to je rozhodně krok dopředu,“ zhodnotil za porotu letošní projekty Jakub Jordanidis z pořádající agentury Dobrý web. Porotci hodnotili 222 projektů.