Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Symbio připravilo reklamy na Schweppes a Twisto

Digitální agentura Symbio stojí za kampaněmi pro nápojovou značku Schweppes a nástroj pro odložení plateb Twisto. Schweppes na sociálních sítích vzdělává spotřebitele a vysvětluje jim, že není „značka jednoho produktu“. Až dosud byla totiž tato značka, o jejíž distribuci v Česku se starají Karlovarské minerální vody, v povědomí spotřebitelů zapsána hlavně jako tonik. Prostřednictvím sloganu „Užívej ovoce“ proto upozorňuje na šest ovocných příchutí svých ochucených limonád. Obsahově kampaň navazuje na mezinárodní koncept „Taste your curiosity“, který značka rozvádí a lokalizuje na míru českému prostředí: „Chceme u spotřebitelů vytvořit pojítko mezi ovocem a značkou Schweppes,“ vysvětluje Veronika Vimmerová, account manažerka agentury Symbio. Stejná agentura zároveň představila kampaň pro Twisto. Jedná se o službu, která v Česku umožňuje odložit platbu za nákupy na internetu až o 45 dní. Cílem komunikace s postavou Twista Splatitele je zvýšit povědomí o značce a posílit základnu ověřených registrací. Kampaň startuje v listopadu a objeví se v televizi, na sociálních sítích a v kinech.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)