Digitální agentura Symbio stojí za kampaněmi pro nápojovou značku Schweppes a nástroj pro odložení plateb Twisto. Schweppes na sociálních sítích vzdělává spotřebitele a vysvětluje jim, že není „značka jednoho produktu“. Až dosud byla totiž tato značka, o jejíž distribuci v Česku se starají Karlovarské minerální vody, v povědomí spotřebitelů zapsána hlavně jako tonik. Prostřednictvím sloganu „Užívej ovoce“ proto upozorňuje na šest ovocných příchutí svých ochucených limonád. Obsahově kampaň navazuje na mezinárodní koncept „Taste your curiosity“, který značka rozvádí a lokalizuje na míru českému prostředí: „Chceme u spotřebitelů vytvořit pojítko mezi ovocem a značkou Schweppes,“ vysvětluje Veronika Vimmerová, account manažerka agentury Symbio. Stejná agentura zároveň představila kampaň pro Twisto. Jedná se o službu, která v Česku umožňuje odložit platbu za nákupy na internetu až o 45 dní. Cílem komunikace s postavou Twista Splatitele je zvýšit povědomí o značce a posílit základnu ověřených registrací. Kampaň startuje v listopadu a objeví se v televizi, na sociálních sítích a v kinech.