Televizní spot pro systém sběru a recyklace obalových odpadů Eko-Kom z dílny agentury Havas Prague je jediným českým finalistou soutěže kreativní komunikace Epica, jejíž porotu tvoří výhradně novináři z periodik a webů, které píší o komerční komunikaci. Ze sousedního Slovenska je ve finále přitom pět projektů, včetně spotu na Semtex společnosti Kofola, který připravila bratislavská agentura Zaraguza. Porota na shortlist vybrala 524 prací z celkových 3550 přihlášených. Soutěž letos zaznamenala mírný odliv zájmu způsobený celoroční soutěžní pauzou komunikační skupiny Publicis a zvýšeným důrazem na efektivitu těchto nákladů ze strany konkurenčního holdingu WPP. Výsledky budou vyhlášeny 16. listopadu v Berlíně.
Vítězné práce soutěže Epica Awards se stávají součástí relativně výpravné publikace. Objeví se v té nadcházející reklama Havasu?