Reklama
Megaboard

5. Dobrý web rebranduje. Nově bude Sherpas

Digitální agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje na značku Sherpas. Nová značka agentury má symbolizovat její přístup ke klientům, inspiruje se prý u horských šerpů – průvodců, kteří se dokážou vyznat na cestě na vrchol a „balancují na hraně mezi odvahou a rizikem“. „S pomocí nového brandu i hlavního claimu ‚UX driven digital agency‘ chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, on-line marketingu nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,“ vysvětloval změnu Luboš Plotěný, ředitel a spolumajitel agentury. Dosavadní brand Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také školení pro veřejnost.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále