5. Dobrý web rebranduje. Nově bude Sherpas

Digitální agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje na značku Sherpas. Nová značka agentury má symbolizovat její přístup ke klientům, inspiruje se prý u horských šerpů – průvodců, kteří se dokážou vyznat na cestě na vrchol a „balancují na hraně mezi odvahou a rizikem“. „S pomocí nového brandu i hlavního claimu ‚UX driven digital agency‘ chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, on-line marketingu nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,“ vysvětloval změnu Luboš Plotěný, ředitel a spolumajitel agentury. Dosavadní brand Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také školení pro veřejnost.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)