Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Britský reklamní trh zažívá historický růst

Monitorované výdaje na reklamu rostly v Británii v první polovině roku o 3,7 procenta na 10,8 miliardy liber. To je nejvíc od roku 1982, kdy bylo monitorování nákladů na reklamu zahájeno. Ve svém společném výzkumu Expenditure Report to uvedly Advertising Association a analytická společnost WARC s tím, že za růstem trhu stojí především zvýšené výdaje na digitální reklamu. Digitál, který je v Británii definován jako internet a „digital out of home“, se přitom na celkových reklamních výdajích podílel už 54 procenty. Nejvíc – o 36,1 procenta – ale narostly výdaje na mobilní reklamu. Růst výdajů na reklamu je podle autorů výzkumu pozitivní pro celou ekonomiku.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)