4. Britský reklamní trh zažívá historický růst

Monitorované výdaje na reklamu rostly v Británii v první polovině roku o 3,7 procenta na 10,8 miliardy liber. To je nejvíc od roku 1982, kdy bylo monitorování nákladů na reklamu zahájeno. Ve svém společném výzkumu Expenditure Report to uvedly Advertising Association a analytická společnost WARC s tím, že za růstem trhu stojí především zvýšené výdaje na digitální reklamu. Digitál, který je v Británii definován jako internet a „digital out of home“, se přitom na celkových reklamních výdajích podílel už 54 procenty. Nejvíc – o 36,1 procenta – ale narostly výdaje na mobilní reklamu. Růst výdajů na reklamu je podle autorů výzkumu pozitivní pro celou ekonomiku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia