Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Blesk zůstává nejčtenější, Impuls nejposlouchanější

Celková poslechovost rádií a čtenost tištěných titulů zůstala ve druhém a třetím čtvrtletí stabilní. Vyplývá to z aktuálních výsledků šetření Radioprojekt a Mediaprojekt. Nejčtenějším deníkem zůstal Blesk s 960 tisíci čtenáři na vydání. Proti předchozímu období ztratil 26 tisíc čtenářů. MF Dnes poklesla čtenost o 23 tisíc na 564 tisíc. Deníky Sport, Aha! a Hospodářské noviny zaznamenaly mírný nárůst čtenářů. Nejvíc si polepšila bezplatná E15 s 16procentním nárůstem čtenosti. V čele poslechovosti rádií se drží Rádio Impuls s denní poslechovostí milion lidí. S 858 tisíci je na druhém místě trhu Evropa 2, kterou následují Český rozhlas Radiožurnál a Frekvence 1.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)