3. Kauba a Kabzan jdou z Havasu do Ogilvy

Tým kreativců agentury Ogilvy od ledna posílí zvučná jména. Pozici kreativního ředitele bude zastávat reklamní guru Eda Kauba, zatímco na pozici digital creative leader nastoupí Vilém Kabzan. Oba do holešovické Ogilvy přicházejí z letenské agentury Havas Prague, kam Kauba přišel na post kreativního ředitele už v roce 1999 (!). Eda v komunikačním byznysu pracuje víc než 25 let. Byl i předsedou Art Directors Clubu, od kterého v roce 2010 obdržel ocenění Zlatý ohníček za přínos české reklamě. Vilém je absolventem katedry intermediální a vizuální komunikace na pražské AVU. I on pracuje v reklamě na artdirectorských a kreativních pozicích už dvě desetiletí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct