Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Kampaň Člověka v tísni vyvolala kontroverzi

Padesát billboardů s nápisem „Češi, děkujem!“ v různých exotických abecedách nechala v Praze, Brně a Ostravě vyvěsit nezisková organizace Člověk v tísni. Sklidila za to kritický ohlas v médiích i na sociálních sítích. „Chtěli jsme ukázat, že pomáhat není nic abstraktního. Že za tím jsou úplně konkrétní lidé,“ řekl pro Český rozhlas Jan Mrkvička z této organizace. „Billboardy jsou celkem v sedmi jazycích, není ale asi nic překvapivého, že si média vybírala hlavně arabštinu,“ připustil Mrkvička. Místo na billboardech dostal Člověk v tísni zdarma. Kampaň na související web www.cesidekujem.cz přivedla na 15 tisíc lidí během víkendu od 10. do 13. listopadu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu