3. Kampaň Člověka v tísni vyvolala kontroverzi

Padesát billboardů s nápisem „Češi, děkujem!“ v různých exotických abecedách nechala v Praze, Brně a Ostravě vyvěsit nezisková organizace Člověk v tísni. Sklidila za to kritický ohlas v médiích i na sociálních sítích. „Chtěli jsme ukázat, že pomáhat není nic abstraktního. Že za tím jsou úplně konkrétní lidé,“ řekl pro Český rozhlas Jan Mrkvička z této organizace. „Billboardy jsou celkem v sedmi jazycích, není ale asi nic překvapivého, že si média vybírala hlavně arabštinu,“ připustil Mrkvička. Místo na billboardech dostal Člověk v tísni zdarma. Kampaň na související web www.cesidekujem.cz přivedla na 15 tisíc lidí během víkendu od 10. do 13. listopadu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini