2. JWT vyhrála v tendru finanční skupiny ČSOB

V prosinci začíná spolupráce finančního domu ČSOB s reklamní agenturou J. Walter Thompson, která zvítězila ve výběrovém řízení na komunikačního partnera pro celou skupinu vyhlášeném v červenci. Tendr, do kterého bylo pozváno 17 subjektů, přitom kritizovala i odborná veřejnost. Dosavadní agenturou ČSOB byla DDB Praha. Vítězná JWT, jejíž pobočka byla v Česku založena v roce 2006 a která patří do největšího komunikačního holdingu WPP, přišla s „velmi zajímavým a silným konceptem, který se ztotožňuje s cíli a vizí banky“. Proti způsobu, jakým ČSOB vyhlásila své výběrové řízení, se v srpnu ohradila asociace AKA. Veřejná soutěž měla být v řadě bodů v rozporu se zásadami Férového tendru. Podle informací MAM z výběrového řízení odstoupilo pět subjektů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia