Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. JWT vyhrála v tendru finanční skupiny ČSOB

V prosinci začíná spolupráce finančního domu ČSOB s reklamní agenturou J. Walter Thompson, která zvítězila ve výběrovém řízení na komunikačního partnera pro celou skupinu vyhlášeném v červenci. Tendr, do kterého bylo pozváno 17 subjektů, přitom kritizovala i odborná veřejnost. Dosavadní agenturou ČSOB byla DDB Praha. Vítězná JWT, jejíž pobočka byla v Česku založena v roce 2006 a která patří do největšího komunikačního holdingu WPP, přišla s „velmi zajímavým a silným konceptem, který se ztotožňuje s cíli a vizí banky“. Proti způsobu, jakým ČSOB vyhlásila své výběrové řízení, se v srpnu ohradila asociace AKA. Veřejná soutěž měla být v řadě bodů v rozporu se zásadami Férového tendru. Podle informací MAM z výběrového řízení odstoupilo pět subjektů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)