Češi důvěřují stejným značkám a své preference příliš nemění. Stejně jako loni mají nejraději značky Vitana, Dr. Max a zejména mycí prostředek Jar. Nově k nim přibyl řetězec DM drogerie. Vyplývá to z výsledků programu Důvěryhodné značky, který vyhlašuje společnost Atoz Marketing ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK, jež realizuje průzkum, do kterého se ve druhé polovině září zapojily čtyři tisícovky respondentů. Ti prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. „Pokud už nějaká značka důvěru spotřebitelů má, nemají konkurenční brandy lehkou pozici a musí se velmi snažit, aby se zapsaly do paměti lidí jako důvěryhodné,“ řekla k tomu Ivana Valentová z výzkumné agentury Stem/Mark.
Titul Důvěryhodná značka převzali v prostorách Pražské křižovatky zástupci celkem 60 brandů.