Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Nejdůvěryhodnější značkou je zase Jar

Češi důvěřují stejným značkám a své preference příliš nemění. Stejně jako loni mají nejraději značky Vitana, Dr. Max a zejména mycí prostředek Jar. Nově k nim přibyl řetězec DM drogerie. Vyplývá to z výsledků programu Důvěryhodné značky, který vyhlašuje společnost Atoz Marketing ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK, jež realizuje průzkum, do kterého se ve druhé polovině září zapojily čtyři tisícovky respondentů. Ti prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. „Pokud už nějaká značka důvěru spotřebitelů má, nemají konkurenční brandy lehkou pozici a musí se velmi snažit, aby se zapsaly do paměti lidí jako důvěryhodné,“ řekla k tomu Ivana Valentová z výzkumné agentury Stem/Mark.

Titul Důvěryhodná značka převzali v prostorách Pražské křižovatky zástupci celkem 60 brandů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)