Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Dózy z písmenek propagují charitu

V sobotu 11. listopadu se uskuteční další ročník Národní potravinové sbírky, během níž mohou zákazníci nakoupit trvanlivé potraviny a drogerii pro lidi na pokraji hmotné nouze. Akci podpoří kampaň, kterou pro pořádající neziskovku Byznys pro společnost připravilo studio Družina. Inspirací se staly klasické domácí zavařovačky. „V našem zpracování jsou znaky písma jako prázdné nádoby, připravené přijmout do sebe doslova jakýkoliv obsah. Dohromady pak vytvářejí text hlavního sdělení – Národní potravinová sbírka,“ řekl kreativní ředitel studia Jan Žaloudek. Sbírka proběhne v 750 prodejnách řetězců Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, Billa, Makro, DM drogerie a Rossmann.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)