Absolutním vítězem 12. ročníku soutěže FLEMA Media Awards se stala společnost Samsung. Porotce zaujalo, jak do loňského olympijského vysílání České televize z Ria zapojila telefon Galaxy S7 Edge. Novým mobilem vybavila redakci sportu a reportéři na něj natáčeli zákulisí her. 14 komentátorů veřejnoprávní televize během 16 dnů letní olympiády natočilo prostřednictvím mobilu 19 původních reportáží. Obsah dobře fungoval na sociálních sítích a Samsung měl nejvyšší vizibilitu ze všech partnerských značek před druhou Českou spořitelnou a třetím T-Mobilem. Porota projekt ocenila nejen Grand Prix, ale zároveň ho vyhlásila jako nejlepší využití televize. Velký úspěch měla také Škoda Auto, která si odnesla ocenění pro inovativního zadavatele a díky kampaním na model Kodiaq i cenu za nejlepší využití rádia a nejlepší využití digitálních médií. V obou případech byla jejím partnerem mediální agentura PHD, která zároveň získala první místo v kategorii inovativních agentur. Venkovní plochy podle porotců nejlépe využila Raiffeisenbank při otevírání nové pobočky v Mělníku. „K propagaci celé aktivace nebyla použita žádná tradiční reklamní média, bylo využito pouze spolupráce s pěti lokálními influencery, jako je řezník nebo cukrářka. Výlohy těchto frekventovaných míst sehrály roli klíčového touchpointu,“ popsala banka propagaci pomocí detektivní hry, která úspěšné luštitele přivedla pro výhru do nové pobočky. Nakonec rozdala asi stovku dárků. Nejlepší malou kampaní se staly internetové příběhy „skromných hrdinů“, třeba místních pekařů, od agentury MEC Slovakia pro Pivovary Topvar.