Celkem 21 cen získalo osm českých agentur ve finále soutěže integrované marketingové komunikace IMC European Awards. Česko se tak se dvěma zlatými, 12 stříbrnými a sedmi bronzovými oceněními stalo druhou nejúspěšnější zemí zapojenou do soutěže (největší úspěchy slavila Belgie, třetí skončilo Irsko). O zlatá ocenění se postaraly Geometry Global s kampaní Armáda spásy – Salvation Paper, při které byly vánoční dárky baleny japonskou metodou furoshiki, a Momentum s projektem Hvězdy zítřka pro Kinder čokoládu společnosti Ferrero. Stříbro či bronz získaly kromě nich ještě třeba Symbio Digital (kampaň Nemusíš pro značku dámských hygienických potřeb Ria), Leemon Concept (za propagaci České asociace stolního tenisu jediným otáčivým kulatým stolem na světě), Wunderman (Cestožrouti pro CK Fischer a Charitativní házená pro Ford), Garp Integrated (21 věcí, které mají děti objevit, než vyrostou pro Mondelez), Wellen (relaunch prodejen MyFood) a Underline (IT navigační tričko pro Alef Distribution). „Mám radost, že české agentury zabodovaly i v rámci evropského finále. Už teď se těším na další ročník, pro který plánujeme určité změny, které představíme na začátku roku 2018 společně s otevřením přihlášek,“ řekl Martin Pešta z Geometry Global, který se stal novým ředitelem národního předkola soutěže dřív známé pod názvem Český direkt & promo. V jejím evropském finále bylo uděleno celkem 85 cen, které si rozdělilo 32 agentur ze sedmi zemí. České předkolo dalšího ročníku začne v lednu, jeho vítězové budou vyhlášeni v červnu.