Kosmetická značka Maybelline New York patřící pod francouzskou skupinu L’Oréal chtěla, aby si její spotřebitelé vytvořili se značkou vztah. Zároveň pro ni bylo důležité, aby si produkty koupili i v případě stejné, anebo dokonce vyšší ceny. Maybelline se taky snažila komunikací a stylem přiblížit spotřebiteli. Svět prezentovaný dokonalým vzhledem a světovými modelkami byl pro cílovou skupinu dívek ve věku 15 až 25 let, potažmo 15 až 35 let příliš vzdálený a nereálný.
Cílem značky bylo tedy vytvořit dlouhodobou komunikační platformu, konkrétně přijít s největším firemním beauty kanálem na YouTube v České republice.
Značka měla k dispozici globální koncept Make-up In The City, který je o nejnovějších trendech ze světa módy a ulic New Yorku. Ten s pomocí reklamní agentury Zaraguza lokalizovala tak, že ukazovala a přenášela trendy z mol do každodenního života.
Zpěvačka přitáhla sledovatele
Agentura pro brand vytvořila osmidílný videoseriál na YouTube se známou a cílovou skupinou obdivovanou zpěvačkou Moniku Bagárovou, která dostávala profesionální rady od make-up artistky Maybelline.
Čísla po skončení kampaně hovořila jasně: videa zhlédlo celkem přes jeden milion uživatelů a značka dosáhla stoprocentního nárůstu odběratelů svého kanálu na YouTube.
Maybelline ovšem taky zaznamenala nárůst prodeje produktů celkem o 119 971 kusů oproti minulému roku. A to i přesto, že průměrná cena výrobků vzrostla ze 120 na 123 korun.
Česká zpěvačka Monika Bagárová ukazovala, jak se jednoduše inspirovat světovými make-up trendy.
Foto: Zaraguza