Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tohle je pivo pro poctivé pracanty

Pivovar Velkopopovický Kozel, který patří pod Plzeňský Prazdroj, začal v letech 2012 a 2013 pociťovat postupnou stagnaci značky. Ve snaze zarazit zpomalující meziroční nárůsty prodeje a zvýšit objemový podíl na trhu se pivovar pustil do kampaně S poctivostí nejdál dojdeš, kterou realizoval v letech 2015 a 2016.

Do hlavní role v ní pasoval vlastnosti, které v dnešní době ustupují do pozadí. Oslavovala hodnoty, jako jsou poctivost, upřímnost nebo sousedská soudržnost, které by měly být zakořeněné v menších městech a na vesnicích, odkud jsou i hlavní zákazníci Velkopopovického Kozla.

Pro dlouhodobou část kampaně se pivovar a agentura McCann Prague tyto kvality rozhodly komunikovat prostřednictvím postavy kominíka jako „bezejmenného hrdiny všedního dne“. Taktická krátkodobá část pak byla zároveň oslavou 140. výročí založení pivovaru, kde v rámci televizního spotu pivovar symbolicky odměňoval všechny poctivé pracanty. Velkopopovický Kozel chtěl ale přiblížit poctivé řemeslníky autentičtěji. Ve spolupráci s agenturou Triad tak ještě v on-linu poskytl prostor spotřebitelům, aby sdělili svou představu poctivé práce a vyjádřili podporu svým vlastním hrdinům řemeslníkům. Po dvouleté kampani se meziroční nárůst prodejů pivovaru zvýšil průměrně o 11 procent a objemový podíl na trhu celkem o dvě procenta, čímž se splnil vytyčený cíl.

Reklama
ČEZ

S poctivostí nejdál dojdeš a navýšíš objemový podíl na trhu o dvě procenta.
Foto: McCann Prague

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)