Sdružení SIMAR předělalo svůj web

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR představilo novou podobu svého portálu www.simar.cz. Shromažďuje na jednom místě nejzajímavější a nejdůležitější články a materiály o výzkumu, datech a inspiraci pro lepší rozhodování.

Na hlavní stránce portálu je sekce aktualit pojmenovaná Čerstvě namleto, v níž jsou články o právě uveřejněných výzkumech. „Výzkumný DJ“ shrnuje výběr zajímavých textů o výzkumu uveřejněných v českých a zahraničních médiích. „Zprávy ze SIMAR“ obsahují pravidelné zprávy z vývoje trhu, standardy, kodexy a pravidla, kterými se výzkumnická komunita řídí. Nechybí ani informace o Insight seminářích SIMAR a dalších vzdělávacích aktivitách.

V sekci pro zadavatele jsou volně prodejné výzkumné studie a celý seriál o výběru výzkumného partnera a řízení výzkumného projektu. Portál SIMAR rovněž uveřejňuje volná pracovní místa v oboru.

Novinkou je vyhledávání v článcích, dokumentech a seminářích. Rejstřík agentur pomáhá najít firmu podle odborných kompetencí požadovaných pro konkrétní výzkum.

Zvláštní pozornost věnuje portál vzdělávání a sdílení zkušeností. V příslušné sekci jsou tedy materiály ze seminářů organizovaných SIMAR a také sada prezentací a textů, které se věnují datům a inspiraci pro lepší rozhodování.

SIMAR je nezisková organizace, která vznikla v roce 1994. Od té doby podporuje, propaguje a obohacuje výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a oblast datové analytiky. Členství je otevřeno všem subjektům, které působí v oboru a provádějí a objektivně interpretují výzkum ve vysoké kvalitě.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk