Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR představilo novou podobu svého portálu www.simar.cz. Shromažďuje na jednom místě nejzajímavější a nejdůležitější články a materiály o výzkumu, datech a inspiraci pro lepší rozhodování.
Na hlavní stránce portálu je sekce aktualit pojmenovaná Čerstvě namleto, v níž jsou články o právě uveřejněných výzkumech. „Výzkumný DJ“ shrnuje výběr zajímavých textů o výzkumu uveřejněných v českých a zahraničních médiích. „Zprávy ze SIMAR“ obsahují pravidelné zprávy z vývoje trhu, standardy, kodexy a pravidla, kterými se výzkumnická komunita řídí. Nechybí ani informace o Insight seminářích SIMAR a dalších vzdělávacích aktivitách.
V sekci pro zadavatele jsou volně prodejné výzkumné studie a celý seriál o výběru výzkumného partnera a řízení výzkumného projektu. Portál SIMAR rovněž uveřejňuje volná pracovní místa v oboru.
Novinkou je vyhledávání v článcích, dokumentech a seminářích. Rejstřík agentur pomáhá najít firmu podle odborných kompetencí požadovaných pro konkrétní výzkum.
Zvláštní pozornost věnuje portál vzdělávání a sdílení zkušeností. V příslušné sekci jsou tedy materiály ze seminářů organizovaných SIMAR a také sada prezentací a textů, které se věnují datům a inspiraci pro lepší rozhodování.
SIMAR je nezisková organizace, která vznikla v roce 1994. Od té doby podporuje, propaguje a obohacuje výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a oblast datové analytiky. Členství je otevřeno všem subjektům, které působí v oboru a provádějí a objektivně interpretují výzkum ve vysoké kvalitě.