Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Momentum a McCann nejúspěšnější v Effie

Aktivační agentura Momentum a její mateřská McCann Prague se staly nejúspěšnějšími subjekty letošního ročníku soutěže Effie, která hodnotí efektivitu komerční komunikace.

Momentum v soutěži, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), získala jedno zlaté, tři stříbrné a jedno bronzové ocenění. Zástupci McCannu si ze slavnostního večera – konaného už tradičně v sále kina Lucerna – odnesli dvě zlata a po jednom stříbru a bronzu. Na pomyslném třetím místě skončila Young & Rubicam Prague, která získala jednu zlatou a dvě bronzové Effie.

Odborná porota 20. ročníku soutěže ocenila 24 ze 70 přihlášených komunikačních projektů. V šesti z osmi soutěžních kategorií přitom bylo uděleno ocenění nejvyšší. Dostaly je realizace McCannu pro Plzeňský Prazdroj a Vodafone, Momenta pro Ferrero, Ogilvy PR pro Lego, Y&R pro Českou spořitelnu a Leo Burnett za kampaň za zrušení kožešinových farem u nás.

Reklama
MMcite

V letošním ročníku byla přitom zpřísněna pravidla, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce,“ řekl k tomu Martin Klčo z Leo Burnett, který v AKA vede skupinu věnující se soutěžím. Na vyhlášení výsledků naváže diskuse s porotci a tvůrci nové metodiky hodnocení.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)